Pogoji in določila
Splošni pogoji in določila
- Splošne določbe
Pravice in obveznosti strank urejajo naslednji pogoji
strank, ki izhajajo iz prodajne pogodbe, sklenjene med prodajalcem :
MOTÝĽ TRADE,s. r. o., matična številka: 52 289 753, Sídlisko 160/42, Tvrdošín 027 44, vpisana v sodni register
registru Okrožnega sodišča v Žilini, oddelek: sro, številka vložka: 71912/L(v nadaljnjem besedilu: prodajalec)
in kupec.
Predmet te pogodbe je nakup in prodaja blaga na spletnem mestu
Prodajalčevo spletno mesto za elektronsko poslovanje. www.koze.sk
Kontaktni podatki prodajalca:
_______________________________________
MOTYL TRADE, s. r. o.
ICKO: 52 289 753
DAVČNA ŠTEVILKA: 2120967574
ŠTEVILKA DDV: SK2120967574
Naslov: Sídlisko 160/42, Tvrdošín 027 44
Telefon: +421 911 963 498
E-naslov: koze@koze.sk
Podjetje je registrirano v
Poslovnem registru Okrožnega sodišča v Žilini, oddelek: sro, številka vložka: 71912/L
____________________________________Nadzorni organ:
Slovaški trgovinski inšpektorat (SOI)
Inšpektorat SOI za regijo Žilina
Predmestská 71, P. O. BOX B-89, 011 79 Žilina 1
Oddelek za nadzor
Tel. št. 041/763 21 30, 041/724 58 68
Št. telefaksa 041/763 21 39
http://www.soi.sk
http://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi
1.1 Ti Pogoji prodaje in reklamacije, ki veljajo na dan sklenitve kupoprodajne pogodbe, so sestavni del kupoprodajne pogodbe. V primeru, da je kupoprodajna pogodba sklenjena v pisni obliki, v kateri so dogovorjeni pogoji, ki odstopajo od teh splošnih pogojev, določbe kupoprodajne pogodbe prevladajo nad temi pogoji prodaje. Na novo dogovorjeni pogoji ne smejo biti v nasprotju z drugimi zakonskimi določbami (skrajšanje roka za vračilo, garancijskega roka itd.)
1.2 Za namene teh splošnih prodajnih pogojev je dodatna pogodba pogodba, pri kateri kupec pridobi blago ali mu je zagotovljena storitev, ki povezana s predmetom prodajne pogodbe, če blago dobavi ali storitev opravi prodajalec ali tretja oseba na podlagi njunega dogovora.
1.3 Prikazana nakupna cena za blago na katerem koli spletnem mestu elektronskega poslovanja, ki ga upravlja prodajalec, vključuje davek na dodano vrednost v višini znesku, ki je določen v veljavni slovaški zakonodaji. Ne vključuje cene za prevoz blaga ali drugih neobveznih storitev. Vse razprodaje in druge promocije veljajo do razprodaje zaloge, razen če je za zadevno blago določeno drugače.
1.4 Prodajalec ima pravico kadar koli prilagoditi prodajno ceno blaga, ki je navedena na spletnem mestu e-trgovine, v prostorih prodajalca. Takšna sprememba se izvede ne velja za prodajne pogodbe, sklenjene pred spremembo cene, ne glede na to, da do dobave blaga še ni prišlo.
2. Način sklenitve kupoprodajne pogodbe
2.1 Kupoprodajna pogodba se sklene na podlagi predloga, ki ga kupec pošlje prodajalcu v obliki izpolnjenega in oddanega obrazca prek spletnega mesta prodajalca, na katerega je kupec poslal predlog za sklenitev kupoprodajne pogodbe. Predmet pogodbe je odplačni prenos lastninske pravice na blagu, ki ga določi kupec, za kupnino in pod pogoji, določenimi v tem naročilu (v nadaljnjem besedilu: naročilo).
2.2 Po oddaji naročila bo na elektronski naslov poslano samodejno generirano sporočilo o prejemu naročila v prodajalčevem elektronskem sistemu (v nadaljnjem besedilu: potrditev o prejemu naročila"). Po potrebi se lahko na kupčev elektronski naslov pošljejo dodatne informacije v zvezi s kupčevim naročilom.
2.3 Potrdilo o prejemu naročila vsebuje informacijo, da je prodajalec prejel naročilo, in pomeni sprejem predloga za sklenitev kupoprodajne pogodbe.
2.4 Sprejem naročila vsebuje informacije o imenu in specifikaciji blaga, katerega prodaja je predmet kupoprodajne pogodbe, nadaljnje informacije o ceni blaga in/ali drugih storitev, informacije o predvidenem roku dobave blaga, ime in podatke o kraju dobave blaga ter informacije o morebitni ceni, pogojih, načinu in datumu prevoza blaga na dogovorjeni kraj dobave blaga kupcu, informacije o prodajalcu (firma, sedež, matična številka, številka vpisa v poslovni register ...) in morebitne druge potrebne informacije. Vsebina sprejema naročila je ime in specifikacija blaga, katerega prodaja je predmet prodajne pogodbe, podatki o ceni blaga in/ali drugih storitev, podatki o verjetnem roku dobave blaga, ime in podatki o kraju, kamor bo blago dostavljeno, in podrobnosti o pogojih, ceni in času prevoza blaga na dogovorjeni kraj dobave za kupca ter podrobnosti o prodajalcu, kot so firma, sedež, matična številka in podobno. Obvestilo lahko vsebuje tudi druge potrebne podatke.
2.5. Kupoprodajna pogodba se sklene po prejemu sprejema naročila v elektronski ali pisni obliki.
2.6. Prodajalec mora kupca pred pošiljanjem naročila na jasen, nedvoumen, razumljiv in nezamenljiv način obvestiti o predpogodbenih informacijah, v zvezi z reklamacijskimi, plačilnimi, komercialnimi, prevoznimi in drugimi pogoji, in sicer tako, da
(a) Glavne značilnosti blaga ali narava storitve, v obsegu, ki ustreza uporabljenemu komunikacijskemu sredstvu in blagu ali storitvi, so sporočene na ustrezni strani kataloga prodajalčeve e-trgovine.
(b) Obveščen o prodajalčevem poslovnem imenu in sedežu na ustrezni podstrani prodajalčeve spletne trgovine in v 1. členu teh splošnih pogojev prodaje in reklamacij, ki se nahajata na ustrezni podstrani spletne trgovine prodajalca.
(c) Prodajalčeva telefonska številka in drugi podatki, pomembni za stik kupca s prodajalcem, zlasti prodajalčev elektronski naslov in številka faksa, če jih je sporočil na ustrezni podstrani prodajalčeve elektronske trgovine in v 1. členu teh splošnih pogojev poslovanja, ki se nahajajo na ustrezni podstrani prodajalčeve elektronske trgovine.
(d) O naslovu prodajalca, na katerem lahko kupec uveljavlja reklamacijo blaga ali storitev, vloži reklamacijo ali kakršno koli drugo pritožbo, je obveščen v 1. členu teh Pogojev prodaje in reklamacij, ki se nahajajo na ustrezni podstrani prodajalčeve e-trgovine.
(e) Skupna cena blaga ali storitev, vključno z davkom na dodano vrednost in vsemi drugimi davki, ali če zaradi narave blaga ali storitev cene ni mogoče razumno določiti vnaprej, način njenega izračuna ter stroški pošiljanja, dostavo, poštnino ter druge stroške in pristojbine ali, če teh stroškov in pristojbin ni mogoče določiti vnaprej, dejstvo, da jih bo moral kupec plačati, na ustrezni strani kataloga na prodajalčevem spletnem mestu za elektronsko poslovanje.
(f) Prodajalec je kupca obvestil o plačilnih pogojih, dobavnih pogojih, roku, v katerem se prodajalec zavezuje, da bo dobavil blago ali opravil storitev, informacijah o postopkih za uveljavljanje in obravnavo reklamacij, pritožb in reklamacij v ustreznih členih teh splošnih pogojev, ki se nahajajo na ustrezni podstrani prodajalčeve e-trgovine.
(g) Informacije o kupčevi pravici do odstopa od kupoprodajne pogodbe, pogojih, roku in postopku za uveljavljanje pravice do odstopa od kupoprodajne pogodbe so navedene v 10. členu teh splošnih pogojev prodaje in reklamacij, ki se nahajajo na ustrezni podstrani prodajalčeve e-trgovine.
(h) Prodajalec je o zagotovitvi obrazca za odstop od pogodbe obvestil v 10. členu in v Prilogi k tem splošnim pogojem poslovanja, ki se nahajata na ustrezni podstrani prodajalčeve e-trgovine; Prodajalec je o obrazcu za odstop od pogodbe obvestil tudi v 10. členu in v Prilogi k tem splošnim pogojem poslovanja zagotovil sam obrazec za odstop od pogodbe v prilogi k tem splošnim pogojem, ki se nahaja na ustrezni podstrani prodajalčeve e-trgovine.
(i) Informacijo, da bo kupec v primeru odstopa od kupoprodajne pogodbe nosil stroške, povezane z vrnitvijo blaga prodajalcu, v skladu s tretjim odstavkom 10. člena Zakona št. 102/2014 Z.z. o varstvu potrošnikov pri prodaji blaga ali opravljanju storitev na podlagi pogodbe, sklenjene na daljavo ali pogodbe, sklenjene zunaj poslovnih prostorov prodajalca, in o spremembah in dopolnitvah določenih zakonov (v nadaljnjem besedilu: Zakon o varstvu potrošnikov pri prodaji na daljavo"), in če odstopi od kupoprodajne pogodbe, tudi stroške vračila blaga, ki ga zaradi njegove narave ni mogoče vrniti po pošti, o čemer je obveščen v 10. členu teh prodajnih in reklamacijskih pogojev, ki se nahajajo na ustrezni podstrani prodajalčeve e-trgovine.
(j) O obveznosti kupca, da prodajalcu plača ceno za dejansko opravljeno storitev v skladu s petim odstavkom 10. člena Zakona o varstvu potrošnikov pri prodaji na daljavo, če kupec odstopi od pogodbe o storitvah, potem ko je prodajalcu dal izrecno soglasje v skladu s šestim odstavkom 4. člena Zakona o varstvu potrošnikov pri prodaji na daljavo, je bil obveščen v 10. členu teh splošnih pogojev prodaje in reklamacije, ki se nahajajo na ustrezni podstrani prodajalčeve spletne trgovine.
(k) O okoliščinah, v katerih kupec izgubi pravico do odstopa od pogodbe, je obveščen v 10. členu teh splošnih pogojev poslovanja, ki se nahajajo na ustrezni podstrani prodajalčeve e-trgovine.
(l) Navodilo o prodajalčevi odgovornosti za napake blaga ali storitev v skladu s členoma 622 in 623 civilnega zakonika je podano v 8. členu teh splošnih pogojev, ki se nahajajo na ustrezni podstrani prodajalčeve e-trgovine.
(m) Obstoj in podrobnosti o garanciji, ki jo proizvajalec ali prodajalec zagotavlja v skladu s strožjimi načeli, kot so določena v 502. členu civilnega zakonika, če jo proizvajalec ali prodajalec zagotavlja, ter informacije o obstoju in pogojih pomoči in storitev, zagotovljenih kupcu po prodaji blaga ali opravljeni storitvi, če je takšna pomoč zagotovljena, o čemer je obveščen na ustrezni strani kataloga prodajalčeve e-trgovine in 9. členu teh splošnih pogojev prodaje in reklamacij pogojih, ki se nahajajo na ustrezni podstrani prodajalčeve e-trgovine.
(n) O obstoju ustreznih kodeksov ravnanja, ki se jih je prodajalec zavezal spoštovati, in načinu, kako se lahko kupec z njimi seznani ali pridobi njihovo besedilo, je bil obveščen na ustrezni kataloški strani prodajalčeve e-trgovine.
(o) Trajanje pogodbe, če gre za pogodbo za določen čas; če gre za pogodbo za nedoločen čas ali za pogodbo, ki se samodejno podaljšuje, so informacije o pogojih za prekinitev pogodbe na ustrezni kataloški strani prodajalčeve e-trgovine in v teh pogojih prodaje in reklamacij, ki se nahajajo na ustrezni podstrani prodajalčeve e-trgovine.
(p) O najkrajšem trajanju kupčevih obveznosti iz kupoprodajne pogodbe, če kupoprodajna pogodba za kupca predvideva takšno obveznost, je bilo obveščeno na ustrezni kataloški strani prodajalčeve e-trgovine in v teh splošnih prodajnih pogojih ter v in reklamacijskih pogojih, ki so objavljeni na ustrezni podstrani prodajalčeve e-trgovine.
(q) O obveznosti kupca, da na zahtevo prodajalca plača predplačilo ali zagotovi drugo finančno zavarovanje, in o pogojih, ki veljajo za njegovo zagotovitev, če iz kupoprodajne pogodbe izhaja takšna obveznost za kupca, je bil kupec obveščen na zadevni kataloški strani prodajalčeve e-trgovine in v teh pogojih prodaje in reklamacijskih pogojih, ki se nahajajo na zadevni podstrani prodajalčeve e-trgovine.
prodajalčeve elektronske trgovine.
(r) Kupca je obvestil o funkcionalnosti, vključno z morebitnimi veljavnimi tehničnimi zaščitnimi ukrepi za zavarovanje elektronske vsebine, na ustrezni kataloški strani prodajalčeve elektronske trgovine in v teh pogojih prodaje in reklamacijah
pogojih, ki se nahajajo na ustrezni podstrani prodajalčevega spletnega mesta e-trgovine.
(s) Združljivost elektronske vsebine s strojno in programsko opremo, ki je prodajalcu znana ali za katero se razumno pričakuje, da bo znana, je bila po potrebi razkrita na ustrezni kataloški strani prodajalčeve spletne trgovine in v teh pogojih prodaje in reklamacijah, ki se nahajajo na ustrezni podstrani prodajalčeve spletne trgovine.
(t) možnost in pogoji za izvensodno reševanje spora prek sistema alternativnega reševanja sporov, če se je prodajalec zavezal k uporabi takega sistema, o čemer je obveščen na ustrezni kataloški strani e-trgovine prodajalčevi kataloški strani in v teh Pogojih prodaje in reklamacij, ki so objavljeni na ustrezni podstrani prodajalčeve e-trgovine.
(u) O potrebnih dejanjih za sklenitev kupoprodajne pogodbe z opisom teh potrebnih dejanj v teh splošnih pogojih poslovanja, ki se nahajajo na ustrezni podstrani prodajalčeve e-trgovine.
(v) O tem, da bo kupoprodajna pogodba shranjena v elektronski obliki pri prodajalcu in je kupcu na voljo po tem, ko kupec to pisno zahteva z obvestilom na ustrezni kataloški strani prodajalčeve e-trgovine in v teh splošnih pogojih, ki se nahajajo na ustrezni podstrani prodajalčeve e-trgovine, ter v teh pogojih prodaje in reklamacij podstrani prodajalčeve e-trgovine.
O tem, da je jezik, ponujen za sklenitev pogodbe, slovaški jezik, je bil kupec obveščen na ustrezni kataloški strani prodajalčeve e-trgovine in v teh splošnih pogojih poslovanja, ki so objavljeni na ustrezni podstrani prodajalčeve e-trgovine.
podstrani prodajalčeve e-trgovine.
2.7 Če prodajalec ni izpolnil svoje obveznosti obveščanja v skladu s točko 2.6(e) teh splošnih pogojev poslovanja, kupec ni dolžan plačati teh dodatnih stroškov ali pristojbin.
3. Prodajalčeve pravice in obveznosti
3.1 Prodajalec mora:
V primeru potrditve naročila v obliki sprejema je prodajalec dolžan dostaviti blago kupcu v dogovorjeni količini, času in kakovosti, ga zapakirati in poskrbeti za prevoz. na način, ki je potreben za njegovo ohranitev in zaščito.
(b) Zagotoviti, da je dobavljeno blago v skladu z veljavno zakonodajo Slovaške republike.
(c) poslati potrdilo o sklenitvi kupoprodajne pogodbe na trajnem nosilcu podatkov, na primer po elektronski pošti. Potrdilo mora biti poslano nemudoma in mora vsebovati vse informacije iz točke 2.6. vključno z obrazcem za odstop od pogodbe.
(d) Kupcu najkasneje skupaj z blagom v elektronski ali pisni obliki izročiti vse potrebne dokumente za prevzem in uporabo kupljenega blaga ter druge dokumente, ki jih predpisuje veljavna zakonodaja Slovaške republike, kot so navodila v slovaškem jeziku, dobavnica, garancijski list in davčni dokument.
3.2 Prodajalec je upravičen, da kupec pravilno in pravočasno plača kupnino za dobavljeno blago.
3.3 Če prodajalec zaradi nerazpoložljivosti blaga ali izpada zalog ne more dobaviti blaga kupcu v roku, dogovorjenem v kupoprodajni pogodbi, kot ga določajo te poslovne in prodajnimi pogoji, ali za dogovorjeno kupnino, je prodajalec dolžan kupcu ponuditi nadomestno izpolnitev ali možnost odstopa od prodajne pogodbe, odvisno od primera za kupca (preklic naročila). Odstop od kupoprodajne pogodbe ali preklic naročila je mogoč s pošiljanjem elektronskega sporočila kupcu. V primeru plačila kupnine s strani kupca ali njegovega del kupnine, je prodajalec dolžan vrniti vsa plačila in s tem že plačano kupnino ali njen del, vključno s stroški prevoza, dostave in poštnine ter drugimi stroški in dajatvami v 14 dneh od dneva prejema elektronskega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe ali preklicu naročila kupcu na račun, ki ga je ta navedel, razen če se stranki ne dogovorita drugače.
Če kupec ne sprejme nadomestne izpolnitve, ki jo je ponudil prodajalec, in ne odstopi od kupoprodajne pogodbe, ima prodajalec pravico odstopiti od kupoprodajne pogodbe. V primeru plačila kupnine ali njenega dela s strani kupca je prodajalec dolžan vrniti že plačano kupnino ali njen del v roku 14 dni od dneva vročitve odstopa od kupoprodajne pogodbe, kupcu.
4. Pravice in obveznosti kupca
4.1 Prodajalec je kupca obvestil o obveznosti plačila kupnine. Ta obveznost je del naročila.
4.2 Kupčeve pravice: Kupec ima pravico do dobave blaga v količini, kakovosti, roku in kraju, o katerih sta se stranki dogovorili.
4.3 Kupčeve obveznosti:
(a) v dogovorjenem roku plačati prodajalcu dogovorjeno kupnino, vključno s stroški dobave naročenega blaga.
(b) Prevzeti naročeno in dobavljeno blago.
(c) Potrditi prejem blaga na dobavnici s svojim podpisom ali podpisom osebe, ki jo je pooblastil.
5.Dobava in plačilni pogoji
Dostava blaga, Slovaška : Dostava blaga poteka po kurirski službi GLSKurier in kurirski službi Packeta blago je dostavljeno v 3 delovnih dneh.
Dostava blaga, tujina :Dostava blaga poteka prek kurirske službe GLSKurier in kurirske službe Packeta traja 10 dni, poštnina je od 17 € <
Poštnina : Poštnina na Slovaškem se zaračuna po stopnji 5 € , za naročila nad 100 € je poštnina brezplačna.
Možnosti plačila : Plačilo s kreditno kartico na spletu, plačilo z bančnim nakazilom, plačilo po povzetju
Osebni prevzem ni mogoč.
5.1 Za vsak artikel na spletni strani e-trgovine je navedena običajna razpoložljivost blaga in datum odpreme.
5.2 Prodajalec je dolžan blago kupcu dostaviti nemudoma, najpozneje v 30 dneh od dneva sklenitve kupoprodajne pogodbe, razen če je v kupoprodajni pogodbi dogovorjeno drugače. Če prodajalec te obveznosti ne izpolni, lahko kupec pozove prodajalca, naj predmet izroči v razumnem dodatnem roku, ki ga določi kupec. Če predmet ni dobavljen niti v tem dodatnem razumnem roku, ima kupec pravico odstopiti od pogodbe.
5.3 Prodajalec ima pravico pozvati kupca, da prevzame blago tudi pred iztekom dobavnega roka, dogovorjenega v kupoprodajni pogodbi.
5.4 Kupec je dolžan prevzeti blago na dogovorjenem kraju, kot je določeno v kupoprodajni pogodbi ali drugače v času pred izročitvijo blaga (v nadaljnjem besedilu: kraj). Kupec mora prevzeti dobavo Blaga ob času, o katerem se prodajalec ali prodajalčev zastopnik, pooblaščen za dobavo Blaga, in kupec dogovorita v Prodajni pogodbi ali kako drugače v času pred dobavo Blaga (v nadaljevanju "Časovni obseg").
5.5 Če Prodajalec dostavi Blago Kupcu na kraju in v časovnem obsegu, je Kupec odgovoren, da osebno prevzame Blago ali poskrbi, da Blago prevzame oseba, ki jo Kupec pooblasti. Kupec je dolžan podpisati zapisnik o plačilu kupnine, dostavi in prevzemu Blaga. Tretja oseba, pooblaščena za prevzem blaga, je dolžna prodajalcu izročiti kopijo potrdila o sprejemu naročila. Z izročitvijo blaga kupcu se šteje, da je blago dobavljeno. Dostava blaga kupcu pomeni dostavo blaga na kraj, prevzem blaga s strani kupca ali tretje osebe, ki jo kupec pooblasti, in podpis zapisnika o plačilu kupnine s strani kupca ali tretje osebe, ki jo kupec pooblasti, ter dostavo in izročitev blaga.
5.6 Če je treba zaradi Kupčeve odsotnosti s Kraja in v časovnem razponu ponoviti dostavo Blaga ali če Kupec ne prevzame Blaga v 7 dneh po izteku časovnega razpona brez predhodne pisne odpovedi Kupoprodajne pogodbe, ima Prodajalec pravico zahtevati odškodnino v višini dejanskih stroškov škode, ki je nastala zaradi poskusa neuspešne dostave Blaga na Kraj.
5.7 Kupec je dolžan pregledati prejeto pošiljko, embalažo blaga in tudi blago, in sicer takoj po dostavi v prisotnosti predstavnika prodajalca, na primer kurirja. Če se ugotovi napaka na blagu, je prodajalčev predstavnik dolžan kupcu omogočiti, da sestavi zapisnik o vrsti in obsegu napake na blagu, katerega točnost potrdi prodajalčev predstavnik. S tako sestavljenim zapisnikom, ki ga kupec dostavi prodajalcu, lahko kupec zavrne prevzem dobavljenega blaga z napako ali potrdi dobavo blaga z napako in nato v skladu z 8. členom teh prodajnih in reklamacijskih pogojev pri prodajalcu ali osebi, ki jo določi prodajalec, uveljavlja napake na blagu. Če kupec zavrne prevzem dobave blaga z napako, vse stroške, ki so razumno nastali zaradi vračila blaga prodajalcu, nosi prodajalec. prodajalec.
5.8 Če prodajalec ne dostavi blaga, ima kupec pravico odstopiti od prodajne pogodbe v roku, določenem v točki 5.2 teh splošnih pogojev, prodajalec pa je dolžan kupcu vrniti že plačano kupnino ali njen del v 14 dneh od vročitve odstopa od kupoprodajne pogodbe. Sredstva se nakažejo na bančni račun, ki ga določi kupec.
6. Nakupna cena
6.1 Kupnina za blago, ki je bila dogovorjena v kupoprodajni pogodbi med kupcem in prodajalcem, je določena v potrditvi naročila ("kupnina"). Če je Kupnina, navedena v Potrditvi naročila, višja od cene za identično Blago, ki je bila navedena v ponudbi e-trgovine v času, ko je Kupec oddal naročilo, Prodajalec Kupcu posreduje elektronsko sporočilo, v katerem ga obvesti o ponudbi nove Kupnine v drugačni višini, kar se šteje za predlog Prodajalca za sklenitev nove Kupoprodajne pogodbe, ki ga mora Kupec izrecno potrditi po e-pošti ali pisno, da je Kupoprodajna pogodba veljavno sklenjena.
6.2 Kupec je dolžan prodajalcu plačati kupnino, vključno s stroški dostave, v gotovini ali s kreditno kartico ob osebnem prevzemu blaga, po povzetju na kraju dostave blaga ali z nakazilom na prodajalčev račun, naveden v sprejemu naročila ali na prodajalčevi spletni strani, v času pred prevzemom blaga.
6.3 Pri plačilu kupnine z nakazilom na prodajalčev račun se za datum plačila šteje trenutek, ko je celotna kupnina nakazana na prodajalčev račun.
6.4. Kupec je dolžan prodajalcu plačati kupnino za dogovorjeno blago v roku v skladu s kupoprodajno pogodbo, vendar najkasneje ob prevzemu blaga.
6.5 Prodajalec ima pravico zavrniti dobavo blaga kupcu, če kupec ne plača prodajalcu celotne kupnine do trenutka, ko je blago dostavljeno na lokacijo in stranki nista dogovorili o obročnem plačilu kupnine za blago.
6.6 Namestitev, odstranitev Blaga in s tem povezani stroški niso vključeni v Nabavno ceno in Prodajalec ni dolžan opraviti teh storitev za Kupca.
7. Pridobitev lastninske pravice in prenos tveganja
škode na blagu.
7.1 Kupec ne pridobi lastninske pravice na blagu, dokler ne plača celotne kupnine za blago.
7.2 Nevarnost škode na blagu preide na kupca v trenutku, ko kupec ali tretja oseba, ki jo kupec pooblasti, prevzame blago od prodajalca ali prodajalčevega pooblaščenca, ki je pooblaščen za izročitev blaga, oziroma, če prodajalec tega ne stori pravočasno, v trenutku, ko prodajalec kupcu omogoči razpolaganje z blagom in kupec blaga ne prevzame.
8. Reklamacijski postopek (garancija, odgovornost za napake, reklamacije)
8.1 Kupec ima pravico do brezplačne, pravočasne in pravilne odprave napake, če gre za napako na blagu, ki jo je mogoče odpraviti. Prodajalec je dolžan takoj in brez nepotrebnega odlašanja
odpraviti napako. Reklamacijski obrazec >>> SEM.
8.2 Kupec lahko namesto odprave napake zahteva zamenjavo blaga ali, če se napaka nanaša le na določen del blaga, zamenjavo tega dela, razen če prodajalcu nastanejo nesorazmernih stroškov glede na ceno blaga ali resnost napake.
8.3 Prodajalec lahko blago z napako vedno zamenja z blagom brez napak, razen če bi to kupcu povzročilo resne nevšečnosti.
8.4 Če ima blago napako, ki je ni mogoče odpraviti in ki preprečuje pravilno uporabo blaga brez napak, ima kupec pravico do zamenjave blaga ali odstopa od prodajne pogodbe. Enake pravice ima kupec, če je napake mogoče odpraviti, vendar kupec blaga ne more pravilno uporabljati zaradi ponovnega pojava napake po popravilu ali zaradi večjega števila napak.
8.5 V primeru drugih nepopravljivih napak ima kupec pravico do razumnega popusta na ceno blaga.
8.6 Prodajalec je kupca z objavo teh splošnih pogojev na ustrezni podstrani prodajalčeve e-trgovine opozoril na njegove pravice iz 622. člena civilnega zakonika (točke 8.1. do 8.3. teh splošnih pogojev) in pravice iz 623. člena civilnega zakonika (točke 8.4. do 8.5. teh splošnih pogojev), kupec pa jih je imel možnost prebrati v času pred odpremo naročila.
8.7 Kupec je dolžan vložiti reklamacijo pri prodajalcu ali imenovani osebi. Prodajalec odgovarja za napake na blagu v smislu veljavne zakonodaje Slovaške republike. Informacije o servisnih mestih in imenovanih osebah za garancijski in pogarancijski servis bo prodajalec kupcu posredoval na hrbtni strani garancijskega lista ali na zahtevo po telefonu ali elektronski pošti.
8.8.Za obravnavanje pritožb se uporablja veljavni prodajalčev pritožbeni postopek, tj. 8. člen teh splošnih pogojev. Kupec je bil ustrezno obveščen s pritožbenim postopkom ter obveščen o pogojih in načinu reklamacije blaga, vključno z informacijami o tem, kje je mogoče uveljavljati reklamacijo, in o izvajanju garancijskih popravil v skladu s členom 18(1) Zakona št. 250/2007 Coll. o varstvu potrošnikov in o spremembah Zakona št. 372/1990 Coll. slovaškega Državnega sveta o varstvu potrošnikov. o prekrških, s spremembami (v nadaljevanju: zakon), v času pred sklenitvijo kupoprodajne pogodbe z objavo teh splošnih pogojev na ustrezni podstrani prodajalčeve e-trgovine, kupec pa jih je imel možnost prebrati v času pred pošiljanjem naročila.
8.9 Za blago, ki ga kupec kupi pri prodajalcu v obliki e-trgovine na prodajalčevi spletni strani e-trgovine, velja Pravilnik o reklamacijah.
8.10. Če ima blago napake, za katere je odgovoren proizvajalec, dobavitelj ali prodajalec, so zajete v garanciji in je bilo kupljeno pri prodajalcu, ima kupec pravico zahtevati od prodajalca za napake na blagu.
8.11. Če ima blago napake, ima kupec pravico uveljavljati reklamacijo pri prodajalcu v skladu z drugim odstavkom 18. člena zakona tako, da dostavi blago v prodajalčeve prostore in prodajalcu izroči kupčevo obvestilo o nameri uveljavljanja pravice iz točk 8.1 do 8.5 teh pogojev prodaje in reklamacij (v nadaljevanju: obvestilo o reklamaciji Notice of Claim"), npr. v obliki izpolnjenega reklamacijskega obrazca, ki se nahaja na ustrezni podstrani prodajalčeve e-trgovine.
Prodajalec priporoča, da blago ob pošiljanju v reklamacijo zavarujete. Prodajalec ne sprejema pošiljk na podlagi nakupa. Kupec mora v obvestilu o reklamaciji resnično navesti vse zahtevane podatke, zlasti natančno navesti vrsto in obseg napake na blagu; kupec mora navesti tudi, katere svoje pravice, ki izhajajo iz členov 622 in 633 civilnega zakonika, uveljavlja. Kupec ima pravico vložiti reklamacijo tudi pri osebi, ki jo je proizvajalec blaga pooblastil za izvajanje garancijskih popravil (v nadaljnjem besedilu: imenovana oseba). Seznam imenovanih oseb je naveden v garancijskem listu ali pa ga prodajalec pošlje kupcu na njegovo zahtevo.
8.12. Reklamacijski postopek v zvezi z blagom, ki ga je mogoče dobaviti prodajalcu, se začne na dan, ko so kumulativno izpolnjeni vsi naslednji pogoji:
(a) Kupec prodajalcu dostavi obvestilo o reklamaciji.
(b) Dostava blaga, ki ga kupec reklamira, prodajalcu ali osebi, imenovani v ta namen.
(c) Dostava kod za dostop, gesel itd. do reklamiranega blaga prodajalcu, če so ti podatki potrebni za pravilno obdelavo reklamacije.
8.13. Če je predmet reklamacije blago, ki ga objektivno ni mogoče dostaviti prodajalcu ali je fiksno, mora kupec poleg izpolnjevanja pogojev po točkah 8.12 a) in c) teh pogojev za reklamacije zagotoviti vso potrebno pomoč za izvedbo pregleda reklamiranega blaga s strani prodajalca ali tretje osebe, ki jo določi prodajalec. Reklamacijski postopek v zvezi z blagom, ki ga objektivno ni mogoče dostaviti prodajalcu ali je fiksno, se začne na dan, ko je bil opravljen pregled blaga v skladu s prvim stavkom. Če pa prodajalec ali tretja oseba, ki jo določi prodajalec, ne organizira pregleda v razumnem roku, vendar najpozneje v 10 dneh po vročitvi obvestila o reklamaciji prodajalcu, kljub temu da je kupec zagotovil potrebno sodelovanje, se reklamacijski postopek začne na dan vročitve obvestila o reklamaciji prodajalcu.
8.14. Prodajalec ali imenovana oseba kupcu izda potrdilo o reklamaciji v ustrezni obliki, ki jo izbere prodajalec, npr. v obliki elektronskega sporočila ali v pisni obliki v katerem mora natančno navesti reklamirane napake blaga in potrošnika še enkrat poučiti o njegovih pravicah, ki izhajajo iz točk 8.1 do 8.3 teh Splošnih pogojev prodaje in reklamacij (622. člen Civilnega zakonika), ter o njegovih pravicah, ki izhajajo iz točk 8.4 do 8.5 teh Splošnih pogojev prodaje in reklamacij (623. člen Civilnega zakonika). Če se reklamacija vloži z uporabo sredstev na daljavo komunikacije, mora prodajalec kupcu takoj dostaviti potrdilo o reklamaciji; če potrdila ni mogoče dostaviti takoj, ga mora dostaviti brez nepotrebnega odlašanja, najpozneje pa skupaj z dokazilom o reklamaciji; potrdila o reklamaciji ni treba dostaviti, če ima kupec možnost dokazati reklamacijo na drug način.
8.15. Kupec se lahko sam odloči, katero od svojih pravic iz § 622 in § 623 civilnega zakonika bo uveljavljal, in je dolžan prodajalcu nemudoma posredovati informacije o svoji odločitvi. Na podlagi kupčeve odločitve, katero od pravic iz § 622 in § 623 civilnega zakonika uveljavlja, mora prodajalec ali pooblaščena oseba določiti način obravnave reklamacije iz 2.(m) člena zakona takoj, v zahtevnejših primerih v 3 dneh od začetka reklamacijskega postopka, v utemeljenih primerih, zlasti če je potrebna zahtevna tehnična ocena stanja blaga, najpozneje v 30 dneh od dneva dobave reklamiranega blaga. Po določitvi načina obravnave reklamacije prodajalec ali pooblaščena oseba reklamacijo obravnava takoj, v utemeljenih primerih se lahko lahko reklamacija rešena pozneje. Vendar obravnava pritožbe ne sme trajati dlje kot 30 dni od datuma pritožbe. Po izteku roka za obravnavo pritožbe ima potrošnik pravico do odstopa od pogodbe ali do zamenjave blaga za novo blago.
8.16. Če je kupec blago reklamiral v prvih 12 mesecih po sklenitvi prodajne pogodbe, lahko prodajalec reklamacijo reši le tako, da jo zavrne na podlagi izvedenskega mnenja ali mnenja pooblaščene, priglašene ali akreditirane osebe ali mnenja imenovane osebe (v nadaljnjem besedilu: izvedenska ocena blaga). Ne glede na izid strokovne ocene prodajalec od kupca ne sme zahtevati plačila stroškov strokovne ocene blaga ali kakršnih koli drugih stroškov, povezanih s strokovno oceno blaga.
8.17. Če je Kupec po 12 mesecih od sklenitve Kupoprodajne pogodbe uveljavljal reklamacijo za Blago in je Prodajalec reklamacijo zavrnil, mora oseba, ki je reklamacijo rešila, v dokumentu o rešitvi reklamacije navesti, komu lahko Kupec pošlje Blago v strokovno oceno. Če kupec pošlje blago v strokovno oceno osebi, navedeni v dokumentu o rešitvi reklamacije, stroške strokovne ocene blaga in vse druge s tem povezane stroške, ki so razumno nastali, krije prodajalec ne glede na izid strokovne ocene. Če kupec s strokovno oceno dokaže odgovornost prodajalca za reklamirano napako blaga, lahko kupec ponovno uveljavlja zahtevek; garancijski rok med izvajanjem strokovne ocene ne poteče. Prodajalec je dolžan kupcu v 14 dneh od datuma ponovnega uveljavljanja zahtevka povrniti vse stroške, ki so nastali zaradi strokovne ocene blaga, ter vse s tem povezane stroške, ki so razumno nastali. Ponovno uveljavljenega zahtevka ni mogoče zavrniti.
8.18. Kupec ni upravičen zahtevati odgovornosti za napake, o katerih je bil prodajalec obveščen ob sklenitvi pogodbe ali za katere bi ob upoštevanju okoliščin, v katerih je bila sklenjena prodajna pogodba, moral vedeti.
8.19. Prodajalec si pridržuje pravico, da blago z napako zamenja z drugim brezhibnim blagom z enakimi ali boljšimi tehničnimi parametri, če to kupcu ne povzroča resnih težav.
8.20. Prodajalec ni odgovoren za kakršne koli napake na blagu:
(a) Če gre za očitno napako, ki bi jo Kupec lahko odkril s pregledom pošiljke ob dobavi blaga in o kateri Kupec ni obvestil Prodajalčevega predstavnika v skladu s točko 5.8 teh reklamacij in pogojev.
(b) Če kupec ni uveljavil svoje pravice glede prodajalčeve odgovornosti za napako na blagu do konca garancijskega roka blaga.
(c) Če je napaka na blagu mehanska poškodba blaga, ki jo je povzročil kupec.
(d) Če je napaka na blagu posledica uporabe blaga v pogojih, ki po intenzivnosti, vlažnosti, kemičnih in mehanskih vplivih ne ustrezajo naravnemu okolju blaga.
(e) Če je napaka blaga nastala zaradi nestrokovnega ravnanja z blagom, obratovanja ali zanemarjanja skrbi za blago.
(f) Če je napaka na blagu nastala zaradi poškodbe blaga s prekomernim obremenjevanjem ali uporabo v nasprotju s pogoji, navedenimi v dokumentaciji, ali splošnimi načeli običajne uporabe blaga.
(g) Če je napaka na blagu posledica poškodbe blaga zaradi neizogibnih in/ali nepredvidljivih dogodkov.
(h) Če je napaka na blagu nastala zaradi naključnega poslabšanja in naključnega poslabšanja kakovosti blaga.
(i) Če je napaka na blagu nastala zaradi nestrokovnega posega, poškodbe zaradi vode, požara, statične ali atmosferske elektrike ali drugih višjih sil.
(j) Če je napaka na blagu nastala zaradi poseganja v blago s strani nepooblaščene osebe.
8.21 Prodajalec je dolžan reklamacijo obravnavati in reklamacijski postopek zaključiti na enega od naslednjih načinov:
(a) z zamenjavo blaga,
(b) z vračilom kupnine za blago,
(c) z izročitvijo popravljenega blaga,
(d) s plačilom razumnega popusta na ceno blaga,
(e) s pisnim obvestilom o prevzemu blaga, kot ga določi prodajalec,
(f) z utemeljeno zavrnitvijo reklamacije.
8.22. Prodajalec je dolžan kupcu izdati pisni dokument o načinu ugotavljanja reklamacije in o obravnavi reklamacije najkasneje v 30 dneh od dneva reklamacije osebno, preko ponudnika poštnih ali kurirskih storitev ali dostavne službe. Prodajalec mora kupca o izidu reklamacije obvestiti takoj po zaključku reklamacijskega postopka po telefonu ali elektronski pošti in mu skupaj z blagom ali po elektronski pošti dostaviti tudi dokazilo o rešitvi reklamacije.
8.23. Garancijski rok je 24 mesecev od datuma dobave blaga, razen če je za posebne primere določen drugačen garancijski rok.
ne bi mogel uživati blaga.
8.25. V primeru zamenjave blaga z novim blagom začne garancijski rok znova teči od prejema novega blaga, vendar le za novo blago. V primeru zamenjave blaga z novim bo kupec prejel dokument, na katerem bodo navedeni podatki o zamenjavi blaga, morebitni nadaljnji zahtevki pa se uveljavljajo na podlagi kupoprodajne pogodbe in tega reklamacijskega dokumenta.
8.26. V primeru napake, ki jo je mogoče odpraviti, bo reklamacija obravnavana po presoji kupca v skladu s točko 8.15 teh reklamacij in splošnih pogojev na naslednji način:
(a) prodajalec zamenja blago z napako ali
(b) prodajalec poskrbi za odpravo napake
8.27. Če gre za napako, ki jo je mogoče odpraviti, in kupec v skladu s točko 8.15. teh pogojev za reklamacije in pogoje ne določi takoj načina reševanja reklamacije, prodajalec reši reklamacijo tako, da odpravi napako.
8.28. Če gre za napako, ki je ni mogoče odpraviti, ali za eno večkrat ponavljajočo se odpravljivo napako, ali za več različnih odpravljivih napak, ki preprečujejo da se blago lahko pravilno uporablja kot brez napak, prodajalec po presoji kupca v skladu s točko 8.15. teh reklamacijskih in komercialnih pogojev obravnava reklamacijo na naslednji način:
(a) z zamenjavo blaga z drugim funkcionalnim blagom z enakimi ali boljšimi tehničnimi lastnostmi ali
(b) če prodajalec ne more zamenjati blaga za drugo blago, reklamacijo reši tako, da vrne kupnino za blago.
8.29. V primeru neodpravljive napake ali večkrat ponavljajoče se odpravljive napake ali v primeru večjega števila različnih odpravljivih napak, ki onemogočajo pravilno uporabo blaga kot brez napake, in kupec v skladu s točko 8.15 teh reklamacijskih in komercialnih pogojev ne določi takoj, na kakšen način naj se reklamacija reši, prodajalec reklamacijo reši z zamenjavo blaga z drugim funkcionalnim blagom enakih ali boljših tehničnih parametrov.
8.30. Obravnava reklamacije se nanaša samo na napake, ki so navedene v obvestilu o reklamaciji in v potrditvi reklamacije blaga v skladu s točko 8.14. teh reklamacijskih in trgovinskih pogojev.
8.31 Za namene reklamacije se za ponavljajočo se odpravljivo napako šteje pojav ene same ponavljajoče se odpravljive napake več kot dvakrat.
Za namene zahtevka se pojav več kot treh različnih odpravljivih napak hkrati šteje za večkratni pojav večkratnih odpravljivih napak.
8.33. Kupec je upravičen do zahtevka zaradi napake na Blagu, potem ko je uveljavil svojo pravico in od Prodajalca zahteval odpravo napake na Blagu v skladu s točko 8.1 tega sporazuma reklamacij in pogojev izčrpana in ne glede na izid reklamacije Kupec ni upravičen do ponovnega uveljavljanja reklamacije za isto edinstveno napako (ne za napako iste vrste).
8.34. Določbe 8. člena teh reklamacij in splošnih pogojev izrecno ne veljajo za subjekte, ki ne ustrezajo opredelitvi potrošnika iz člena 2(a) Zakona 102/2014.
9. Osebni podatki in njihovo varstvo
9.1 Pogodbeni stranki se dogovorita, da je kupec, če je fizična oseba, dolžan prodajalcu sporočiti svoje ime in priimek, naslov stalnega prebivališča vključno s poštno številko, telefonsko številko in elektronski naslov.
9.2 Pogodbenici se dogovorita, da je kupec, če je pravna oseba, dolžan prodajalca obvestiti v vrstnem redu svojega firme, naslova stalnega prebivališča, vključno s poštno številko, registrsko številko, telefonsko številko in elektronski naslov.
9.3 Kupec lahko kadar koli preveri in spremeni posredovane osebne podatke ter prekliče svojo registracijo tako, da se prijavi na spletno stran
e-trgovine v Moj račun >>>> SEM.
9.4 Prodajalec kupca obvešča, da je v skladu z Zakonom št. 18/2018 Z. iz. o varstvu osebnih podatkov ter o spremembah in dopolnitvah določenih zakonov, s spremembami (v nadaljevanju: ZOOÚ), bo prodajalec kot upravljavec v postopku sklenitve kupoprodajne pogodbe obdeloval osebne podatke kupca brez privolitve kupca kot posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, saj bo obdelavo osebnih podatkov kupca izvajal prodajalec v predpogodbenih razmerjih s Kupcem, obdelava Kupčevih osebnih podatkov pa je potrebna za izvedbo prodajne pogodbe, v kateri Kupec nastopa kot ena od pogodbenih strank.
9.5 Kupec lahko z označitvijo ustreznega polja pred oddajo naročila izrazi soglasje v smislu ZOOÚ, da prodajalec obdeluje in hrani njegove osebne podatke, zlasti tiste, ki so navedeni zgoraj in/ali so potrebni za dejavnosti prodajalca, povezane s pošiljanjem informacij o novih izdelkih, popustih in akcijah na ponujeno blago ter njihovo obdelavo v vseh njegovih informacijskih sistemih, v zvezi s pošiljanjem informacij o novih izdelkih, popustih in promocijah na ponujeno blago.
9.6 Prodajalec se zavezuje, da bo z osebnimi podatki kupca ravnal in z njimi razpolagal v skladu z veljavno zakonodajo Slovaške republike.
9.7 Prodajalec izjavlja, da bo v skladu z ZnOOU osebne podatke zbiral izključno za namen, določen v teh pogojih prodaje in reklamacijah.
9.8 Prodajalec izjavlja, da bo v skladu z ZnOOU zbiral osebne podatke za namene, ki niso izrecno navedeni v teh Pogojih prodaje in reklamacijah, ter da bo zagotovil, da se osebni podatki obdelujejo in uporabljajo le na način, ki je skladen z namenom, za katerega so bili zbrani, in da jih ne bo združeval z osebnimi podatki, ki so bili zbrani za druge namene.
9.9 Kupec daje prodajalcu soglasje iz točke 9.5 teh reklamacij in pogojev za omejeno časovno obdobje do izpolnitve namena obdelave kupčevih osebnih podatkov. Prodajalec zagotovi takojšnje uničenje kupčevih osebnih podatkov po izpolnitvi namena obdelave. Kupec lahko soglasje za obdelavo osebnih podatkov kadar koli pisno prekliče. Soglasje preneha veljati v enem mesecu od dneva, ko prodajalec prejme kupčev preklic soglasja.
9.10 Kupec bo moral pred oddajo naročila na zadosten, razumljiv in nedvoumen način potrditi, da je prodajalec s kljukico v polju
(a) sporočil svoje identifikacijske podatke, kot so določeni v 1. členu teh splošnih pogojev.
(b) sporočil dentifikacijske podatke tretje osebe, ki je podjetje, ki bo kupcu dostavilo naročeno blago, tako da so ti podatki navedeni v sprejemu.
(c) je sporočil namen obdelave osebnih podatkov, ki je sklenitev prodajne pogodbe med prodajalcem in kupcem.
(d) je sporočil, da bo obdeloval osebne podatke kupca v obsegu ime in priimek, naslov stalnega prebivališča, poštno številko, telefonsko številko in elektronski naslov, če je kupec fizična oseba, ter firma, naslov sedeža, vključno s poštno številko, matična številka, telefonska številka in elektronski naslov, če je kupec pravna oseba.
(e) obvestilo, da je kupec dolžan posredovati zahtevane osebne podatke.
9.11 Prodajalec izjavlja, da bo osebne podatke obdeloval v skladu z dobrimi običaji in da bo ravnal tako, da ne bo kršil ali zaobšel slovaški zakon o obdelovanju osebnih podatkov (ZnOOÚ) ali druge splošno zavezujoče zakonodaje. Prodajalec izjavlja, da privolitve posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, ne bo izsilil ali pogojeval z grožnjo zavrnitve pogodbenega razmerja, storitve, blaga ali obveznosti, naložene prodajalcu.
9.12. Kupec ima pravico, da na pisno zahtevo prodajalca zahteva
(a) potrditev, ali se osebni podatki o njem obdelujejo ali ne,
(b) namen obdelave osebnih podatkov,
(c) v splošno razumljivi obliki informacije o obdelavi njegovih osebnih podatkov v informacijskem sistemu in o njegovem statusu v obsegu:
(i) identifikacijske podatke prodajalca in njegovega zastopnika, če je imenovan,
(ii) identifikacijske podatke obdelovalca; to ne velja, če prodajalec pri pridobivanju osebnih podatkov ne ravna v skladu s 34. členom slovaškega zakona o obdelavi osebnih podatkov (ZnOOÚ),
(d) v splošno razumljivi obliki natančne informacije o viru, iz katerega je pridobil osebne podatke za obdelavo,
(e) v splošno razumljivi obliki kopijo svojih osebnih podatkov, ki so predmet obdelave,
(f) dodatne informacije, ki so ob upoštevanju vseh okoliščin in pogojev obdelave osebnih podatkov potrebne, da naročnik lahko zagotovi svoje pravice in zakonite interese, zlasti če
(i) navedbo prostovoljnosti ali obveznosti posredovanja zahtevanih osebnih podatkov; če prodajalec pridobiva kupčeve osebne podatke na podlagi njegove privolitve v skladu s slovaškim zakonom o obdelavi osebnih podatkov (ZnOOÚ), mora kupca obvestiti tudi o obdobju veljavnosti privolitve, in če je kupčeva obveznost posredovanja osebnih podatkov posredovanja osebnih podatkov izhaja iz neposredno izvršljivega pravno zavezujočega akta Evropske unije, mednarodne pogodbe, ki zavezuje Slovaško republiko, ali zakona, prodajalec kupca obvesti o pravni podlagi, ki kupcu nalaga to obveznost, in ga obvesti o posledicah zavrnitve posredovanja osebnih podatkov,
(ii) informacije o tretjih osebah, kadar se pričakuje ali razume, da jim bodo osebni podatki razkriti,
(iii) krog prejemnikov, če je predvideno ali razumljivo, da jim bodo osebni podatki razkriti,
(iv) obliko razkritja, če bodo osebni podatki razkriti,
(v) tretje države, če je predvideno ali razumljivo, da bo prišlo do prenosa osebnih podatkov v te države,
(g) popravek svojih nepravilnih, nepopolnih ali zastarelih osebnih podatkov, ki so predmet obdelave,
(h) uničenje svojih osebnih podatkov, kadar je bil namen obdelave izpolnjen; kadar so predmet obdelave uradni dokumenti, ki vsebujejo osebne podatke, lahko zahteva njihovo vrnitev,
(i) uničenje njegovih osebnih podatkov, ki so predmet obdelave, če je prišlo do kršitve ZPVP ali druge veljavne slovaške zakonodaje.
9.13. Kupec ima pravico, da na podlagi brezplačne pisne zahteve prodajalcu ugovarja zoper:
(a) obdelavi njegovih osebnih podatkov, za katere domneva, da so ali bodo obdelani za namene neposrednega trženja brez njegove privolitve, in zahtevati njihovo uničenje,
(b) uporabi osebnih podatkov iz člena 31 za namene neposrednega trženja v poštnih sporočilih ali
(c) posredovanje osebnih podatkov iz člena 31 za namene neposrednega trženja.
9.14. Kupec ima na podlagi brezplačne pisne zahteve pravico ugovarjati obdelavi osebnih podatkov s strani prodajalca v primerih iz 31. člena slovaškega zakona o obdelavi osebnih podatkov (ZnOOÚ) tako, da izrazi upravičene razloge ali predloži dokaze o neupravičenem posegu v njegove pravice in pravno varovane interese, ki so ali bi lahko bili v konkretnem primeru s takšno obdelavo osebnih podatkov prizadeti; če tega ne preprečujejo zakoniti razlogi in se dokaže, da je ugovor kupca upravičen, mora prodajalec osebne podatke, katerih obdelavi je kupec ugovarjal, blokirati in izbrisati brez nepotrebnega odlašanja, takoj ko to dopuščajo okoliščine.
9.15. Kupec ima poleg tega na pisno zahtevo ali osebno, če zadeve ni mogoče odložiti, pravico kadar koli ugovarjati in se ne podrediti prodajalčevi odločitvi, ki bi imela pravne učinke ali znaten vpliv na kupca, če je takšna odločitev sprejeta izključno na podlagi avtomatizirane obdelave njegovih osebnih podatkov. Kupec ima pravico od prodajalca zahtevati pregled odločitve, sprejete na način, ki ni avtomatizirana obdelava, prodajalec pa mora zahtevo kupca izpolniti, pri čemer ima pri pregledu odločitve odločilno vlogo pooblaščena oseba; prodajalec mora kupca obvestiti o načinu pregleda in rezultatu ugotovitve v roku, določenem v odstavku 9.18 teh splošnih pogojev. Kupec te pravice nima le, če tako določa poseben zakon, ki predvideva ukrepe za zaščito kupčevih zakonitih interesov, ali če je prodajalec v okviru predpogodbenih razmerij ali v času obstoja pogodbenih razmerij izdal odločbo, s katero je ugodil zahtevi kupca, ali če je prodajalec na podlagi pogodbe sprejel druge razumne ukrepe za zaščito kupčevih zakonitih interesov.
9.16. Če kupec svojo pravico uveljavlja pisno in je iz vsebine njegove zahteve razvidno, da uveljavlja svojo pravico, se šteje, da je bila zahteva podana v skladu s tem zakonom; zahtevo, podano po elektronski pošti ali telefaksu, mora kupec pisno dostaviti najpozneje v treh dneh od dneva odpreme.
9.17. Kupec lahko obvesti organ za varstvo podatkov, če sumi, da se njegovi osebni podatki obdelujejo nezakonito. Če kupec nima možnosti, da bi pravna dejanja v polnem obsegu, lahko njegove pravice uveljavlja njegov zakoniti zastopnik.
9.18. Prodajalec je dolžan obravnavati pisno zahtevo kupca v skladu s tem členom teh splošnih pogojev ali izpolniti zahteve kupca v skladu z ZOOÚ in o tem pisno obvestiti kupca najpozneje v 30 dneh po prejemu zahteve ali zahtev.
9.19. Prodajalec o vsaki omejitvi kupčevih pravic v skladu z ZOOÚ nemudoma pisno obvesti posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, in Urad za varstvo osebnih podatkov.
9.20. Prodajalec kupca obvešča, da se v skladu s slovaškim zakonom o obdelavi osebnih podatkov (ZnOOÚ) pri obdelavi kupčevih osebnih podatkov pričakuje, da bodo kupčevi osebni podatki razkriti in razkriti naslednjim tretjim osebam ali prejemnikom:
- 123Kurier, s. r. o. , Tomanoczyho 378, 02743 Nižná,Slovaška republika
- Bohemiasoft s.r.o., Rudolfovská tř. 247/85, 370 01 České Budějovice
- Ing. Mária Hurajová - AMI KONTAKT, Škarvanova 23/17 02744 Tvrdošín
- GLS General Logistics Systems Slovakia s.r.o., Budča 1039, 962 33 Budča
- Heureka Shopping s.r.o., Karolinská 650/1, 186 00 Praha 8 - Karlín
- Smartsupp.com, s.r.o., Milady Horákové 13, 602 00 Brno
10. Odstop od prodajne pogodbe
10.1. Če prodajalec ne more izpolniti svojih obveznosti po kupoprodajni pogodbi, ker prodajalcu zmanjka zalog, ker blago ni na voljo ali če je proizvajalec, uvoznik ali dobavitelj blaga, dogovorjenega v kupoprodajni pogodbi, prenehal s proizvodnjo ali izvedel tako resne spremembe, da je postalo nemogoče izpolniti prodajalčeve obveznosti po kupoprodajni pogodbi, ali zaradi višje sile, ali če je prodajalec tudi ob vsej dolžni skrbnosti ki jo je mogoče od njega pošteno zahtevati, ne more dobaviti blaga kupcu v roku, določenem v teh pogojih, ali po ceni, določeni v naročilu, je prodajalec dolžan kupca o tem nemudoma obvestiti, prav tako pa je dolžan kupcu ponuditi nadomestno izpolnitev ali možnost, da kupec odstopi od prodajne pogodbe (prekliče naročilo). Če kupec odstopi od kupoprodajne pogodbe iz razlogov, navedenih v tej točki teh reklamacijskih in trgovinskih pogojev, je prodajalec dolžan kupcu vrniti že plačano varščino za blago, dogovorjeno v kupoprodajni pogodbi.
pogodbi v 14 dneh od obvestila o odstopu od pogodbe z nakazilom na račun, ki ga določi kupec. Obrazec za odstop od pogodbe >>> SEM.
10.2 Kupec ima pravico odstopiti od kupoprodajne pogodbe brez navedbe razloga v skladu s členom 7 in naslednjimi. o varstvu potrošnikov pri prodaji na daljavo (v nadaljevanju: Zakon o varstvu potrošnikov pri prodaji na daljavo") v 14 dneh od dneva prejema blaga oziroma od dneva sklenitve pogodbe o opravljanju storitev ali pogodbe o zagotavljanju elektronskih vsebin ki niso dostavljene na materialnem nosilcu, če je prodajalec pravočasno in pravilno izpolnil obveznosti obveščanja iz 3. člena Zakona o varstvu potrošnikov pri prodaji na daljavo.
10.3 V tem roku ima kupec pravico, da blago po prejemu razpakira in preizkusi na način, podoben običajnemu pri nakupu v tradicionalni "zidani" trgovini, in sicer v obsegu potrebnega za ugotavljanje narave, značilnosti in funkcionalnosti blaga.
10.4 Odstopni rok začne teči na dan, ko kupec ali tretja oseba, ki jo določi kupec, razen prevoznika, prevzame vse dele naročenega blaga blaga ali do trenutka, ko
(a) dobavi blago, sestavljeno iz več delov ali kosov, z dnem prevzema zadnjega dela ali zadnjega kosa,
(b) blago, ki ga je kupec naročil z enim naročilom, dostavi ločeno, od datuma prevzema blaga, ki je bilo dostavljeno zadnje,
(c) v skladu s pogodbo dobavlja blago večkrat v določenem obdobju, od datuma prevzema prvega dobavljenega blaga.
10.5 Kupec lahko od prodajne pogodbe, katere predmet je nakup blaga, odstopi tudi pred začetkom teka odstopnega roka.
10.6 Odstop od pogodbe mora biti v pisni obliki.
10.7 Odstop od prodajne pogodbe v skladu s prejšnjo točko teh splošnih pogojev mora vsebovati podatke, zahtevane v obrazcu za odstop od prodajne pogodbe, ki je Priloga 1 teh splošnih pogojev, zlasti identifikacijo kupca, številko in datum naročila, natančno specifikacijo blaga, način, kako naj prodajalec vrne že prejeto izpolnitev, zlasti številko računa in/ali poštni naslov kupca.
10.8 Če kupec odstopi od kupoprodajne pogodbe, se od samega začetka razveljavi tudi vsaka dodatna pogodba, povezana s kupoprodajno pogodbo, od katere je kupec odstopil. To ni mogoče od Kupca zahtevati nobenih stroškov ali drugih plačil, povezanih z odstopom od dodatne pogodbe, razen stroškov in plačil iz tretjega odstavka 9. člena, tretjega in petega odstavka 10. člena Zakona o varstvu potrošnikov pri prodaji na daljavo ter cene storitve, če je je predmet pogodbe opravljanje storitve in je bila storitev v celoti opravljena.
10.9 Kupec je dolžan v 14 dneh od dneva odstopa od prodajne pogodbe blago brez nepotrebnega odlašanja poslati nazaj na naslov sedeža upravljavca ali ga izročiti prodajalcu ali osebi, ki jo prodajalec pooblasti za prevzem blaga. To ne velja, če je prodajalec ponudil, da blago prevzame osebno ali prek osebe, ki jo je prodajalec pooblastil. Šteje se, da je bil rok iz prvega stavka te točke teh prodajnih in reklamacijskih pogojev upoštevan, če je bilo blago izročeno v prevoz najpozneje zadnji dan roka.
10.10 Kupec mora prodajalcu dostaviti blago kompletno, vključno z vso dokumentacijo, nepoškodovano, po možnosti v originalni embalaži in neuporabljeno.
10.11. Prodajalec ne bo sprejel pošiljk z naklado. Priporočljivo je blago zavarovati. 10.12. Prodajalec bo kupcu brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v 14 dneh od datuma prejema obvestila o odstopu od pogodbe vrnil vsa plačila, ki jih je prejel od kupca na podlagi kupoprodajne pogodbe ali v zvezi z njo, vključno s stroški prevoza, dostave in poštnine ter drugimi stroški in pristojbinami. Prodajalec kupcu ni dolžan vrniti plačil v skladu s to točko teh splošnih pogojev, preden kupec dostavi Blaga ali dokler Kupec ne dokaže, da je bilo Blago poslano nazaj Prodajalcu, razen če Prodajalec predlaga, da prevzame Blago osebno ali prek osebe, ki jo pooblasti Prodajalec.
10.12. Stroške vračila blaga prodajalcu nosi kupec. Blago se vrne neposredno prodajalcu ali osebi, ki jo je prodajalec pooblastil za prevzem blaga. To ne velja, če se je prodajalec dogovoril, da bo te stroške nosil sam, ali če ni izpolnil svoje obveznosti v skladu s členom 3(1)(i) Zakona o varstvu potrošnikov pri prodaji na daljavo.
10.13. Kupec je odgovoren le za zmanjšanje vrednosti blaga, ki je posledica takšnega ravnanja z blagom, ki presega ravnanje, potrebno za ugotavljanje lastnosti in funkcionalnosti blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če prodajalec ni izpolnil obveznosti obveščanja o potrošnikovi pravici do odstopa od pogodbe v skladu s točko h) prvega odstavka 3. člena Zakona o varstvu potrošnikov pri prodaji na daljavo.
10.14. Prodajalec je dolžan kupcu vrniti kupnino za blago na enak način, kot ga je kupec uporabil pri svojem plačilu, razen če se prodajalec s kupcem dogovori o drugačnem načinu vračila, ne da bi kupcu v zvezi s tem zaračunal dodatne stroške.
10.15. V primeru, da Kupec odstopi od Pogodbe in izroči Prodajalcu Blago, ki je rabljeno, poškodovano ali nepopolno, se Kupec zavezuje, da bo Prodajalcu povrnil stroške:
(a) vrednost, za katero se je vrednost blaga zmanjšala v smislu 457. člena civilnega zakonika v dejanskem znesku
(b) stroške, ki so prodajalcu nastali v zvezi s popravilom blaga in vzpostavitvijo prvotnega stanja, izračunane v skladu s cenikom za pogarancijski servis blaga.
Kupec je dolžan prodajalcu povrniti stroške po tej klavzuli reklamacijskih in prodajnih pogojev največ v višini razlike med kupnino blaga in vrednostjo blaga ob odstopu od prodajne pogodbe.
10.16. V skladu s šestim odstavkom 7. člena Zakona o varstvu potrošnikov pri prodaji na daljavo kupec ne sme odstopiti od pogodbe, katere predmet je
prodaja blaga, izdelanega po posebnih zahtevah potrošnika, blaga, izdelanega po meri, ali blaga, namenjenega posebej za enega potrošnika,
prodaja blaga v zaščitni embalaži, ki zaradi zdravstvenih ali higienskih razlogov ni primerno za vračilo in katerega zaščitna embalaža je bila po dostavi poškodovana,
prodaja zvočnih posnetkov, slikovnih posnetkov, fonogramov, avdiovizualnih posnetkov, knjig ali računalniške programske opreme, ki se prodajajo v zaščitni embalaži, če je potrošnik embalažo odvil,
zagotavljanje elektronskih vsebin drugače kot na otipljivem mediju, če je bilo zagotavljanje vsebin začeto z izrecnim soglasjem potrošnika in je potrošnik izjavil, da je bil ustrezno obveščen, da z izražanjem takšnega soglasja izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
prodajo blaga, ki ga je kupec po sklenitvi pogodbe in prejemu blaga od prodajalca sestavil, zložil ali uporabil tako, da njegova ponovna vzpostavitev v prvotno stanje s strani prodajalca ni mogoča brez povečanega napora in stroškov, npr. zloženo ali sestavljeno pohištvo itd.10.17. Določbe 10. člena teh Splošnih pogojev prodaje in reklamacij izrecno ne veljajo za subjekte, ki ne ustrezajo opredelitvi potrošnika iz člena 2(a) zakona.
11. Končne določbe
11.1 Če je kupoprodajna pogodba sklenjena v pisni obliki, morajo biti vse njene spremembe v pisni obliki.
11.2 Pogodbenici se dogovorita, da bo komunikacija med njima potekala v obliki elektronskih sporočil.
11.3 Za razmerja, ki niso urejena s temi splošnimi pogoji, se uporabljajo ustrezne določbe civilnega zakonika, zakona, zakona št. 22/2004 Z. z. Zakona o varstvu osebnih podatkov in o spremembah in dopolnitvah Zakona o varstvu osebnih podatkov (Ur. l. RS, št. 128/2002, Z. z. o državnem nadzoru notranjega trga v zadevah varstva potrošnikov ter o spremembah in dopolnitvah nekaterih zakonov, kakor je bil spremenjen z zakonom št. 284/2002 Sb. s spremembami in dopolnitvami ter Zakonom št. 102/2014 Coll. o varstvu potrošnikov pri prodaji na daljavo.
11.4 Ti pogoji prodaje in reklamacije začnejo za kupca veljati s sklenitvijo prodajne pogodbe.
11.5 Pred pošiljanjem naročila se od kupca zahteva, da s kljukico potrdi, da je prebral, razumel in razumel te pogoje njihovo vsebino in se z njimi v celoti strinja.
12. Alternativno reševanje sporov
12.1 Kupec ima pravico zahtevati odškodnino od prodajalca, če meni, da je prodajalec kršil njegove pravice ali ni zadovoljivo obravnaval pritožbe. Če prodajalec na zahtevo ne odgovori v 30 dneh ali nanjo odgovori negativno, lahko potrošnik vloži predlog za začetek alternativnega reševanja sporov pri subjektu za alternativno reševanje sporov (v nadaljevanju: subjekt ARS) v skladu z Zakonom 391/2015 Z. od. V skladu s 3. členom Zakona 391/2015 Coll. so subjekti alternativnega reševanja sporov organi in pooblaščene pravne osebe. Potrošnik lahko vloži predlog na način, določen v §12 Zakona 391/2015 Coll. Predlog je mogoče vložiti tudi prek spleta na spletni strani platforme RSO za alternativno reševanje sporov.
Alternativno reševanje sporov je namenjeno izključno potrošnikom fizičnim osebam in ne kupcem podjetjem. Reševanje sporov poteka med potrošnikom in prodajalcem, ki sta sklenila pogodbo na daljavo in, katerih spor je vreden več kot 20 EUR. Najvišja pristojbina, ki jo lahko zaračuna alternativno reševanje sporov, je 5 EUR od kupca za kritje stroškov.